De laatste dag in Indonesië

27 juli 2017 - Jakarta, Indonesië

Vandaag is echt onze laatste dag in Indonesië aangebroken. Vanochtend vanuit Bali weer naar Java gevlogen, naar Jakarta.

IMG_2954    IMG_2962

Hier hebben we 5 km van het vliegveld een hotel zodat we morgenochtend weer snel op het vliegveld zijn. We vliegen om 7.30 uur plaatselijke tijd en moeten 2 uur vantevoren aanwezig zijn omdat het een internationale vlucht is. Gelukkig kunnen we vanaf 4 uur ontbijten. Denk dat het een kopje koffie wordt en ontbijt op het vliegveld.

Een mooi hotel met alle faciliteiten. Restaurant, koffiebar, zwembad, spa en sauna, een prachtige rooftop lounge bar en 19 kamers voor karaoke. Aziaten zijn dol op karaoke. Vanmiddag nog genoten van het zwembad en de sauna en Dirk heeft nog even gebruik gemaakt van de sportruimte.

IMG_2953    IMG_2955   IMG_2956

Lekker gedoucht en nog even een drankje bij de rooftop lounge bar. Hier kun je de vliegtuigen die opstijgen en landen goed zien.

IMG_2957   IMG_2963   IMG_2960

Lekker gegeten. Het restaurant is hier ook weer goed. We hebben ieder dag echt lekker gegeten. Ik kan de Indonesische keuken en leefwijze wel waarderen. Iedereen is relaxed, positief en heel verdraagzaam.

IMG_2770

Met het einde van onze vakantie/reis eindigt ook mijn reisblog voor nu. Ik hoop er nog velen te maken in de toekomst. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om met ons mee te leven. Wij vonden jullie reacties erg leuk. Dank daarvoor.

Wij hebben een onvergetelijke tijd gehad in Indonesië en vonden het geweldig om dit met z'n vieren, als gezin, te beleven. We hebben echt genoten van de cultuur, de natuur, de bevolking en van elkaar. Prachtige herinneringen zijn gemaakt waaraan we nog vaak terug zullen denken. Reizen maakt je absoluut rijker!!!

1. Menno:
    27 juli 2017
    Prachtige afsluiting van een prachtige vakantie.
    Ook jij bedankt Angeline voor je verhalen en foto's.
    En hoop jullie snel te kunnen omhelzen.
    Liefs Fred..