Sanur, de laatste dagen

25 juli 2017 - Sanur, Indonesië

Vandaag afscheid genomen van Nusa Lembongan. Wat hebben we hier genoten. Met de boot weer terug naar Bali. Voor Dirk en mij is een half uur op de boot vervelender dan 15 uur vliegen. Voorlopig willen wij geen boot meer zien. De boot kwam aan in Sanur waar wij de komende 2 nachten verblijven.

Weer gezellige huisjes met een mooi zwembad en een prachtige tuin. Ook hier doen ze er weer alles aan om het ons naar de zin te maken. Je hoeft het maar te vragen en ze doen het voor je. Wat een geweldig lieve mensen allemaal. Iedereen is hartelijk en vriendelijk voor je.

IMG_2878    IMG_2876    IMG_2877

Vanmiddag eerst aan het strand geluncht en daarna aan het zwembad gelegen. Nog even uitrusten voordat we weer richting huis gaan.

IMG_2880   IMG_2884   IMG_2883

Vanavond heerlijk gegeten met weer een super vriendelijke bediening in een gezellig restaurant. Het eten is hier heel smaakvol. Veel rijstgerechten maar ook voldoende keuze in vlees en vis met aardappel en groenten/salade erbij. En voor de liefhebber hebben ze ook pastagerechten. In nagerechten is ook voldoende keuze en ze hebben goede koffie, heel belangrijk. Op Bali kun je overal wijn bestellen. Dit was op Java niet omdat hier voornamelijk moslims wonen. Op Bali domineert het hindoeïsme en zijn ze veel meer ingesteld op toeristen. Hier gaan we weer op in de grote massa. Hoeven we niet op de foto, zwaait niet iedereen naar ons en worden we niet aangestaard. Onze koninklijke status is weer voorbij.

IMG_2886    IMG_2885    IMG_2887

Wij hebben vandaag genoten van een rustig dagje. Morgen onze laatste volle dag op Bali waar we van gaan genieten. Donderdag vliegen we terug naar Jakarta waar we nog een nacht blijven. En vrijdag vliegen we eerst naar Dubai, waar we een tussenstop van 3 uur hebben, en daarna naar Dusseldorf. Deze reis heeft ons zo veel moois laten zien en gebracht. In ieder geval kan ik weer iets van mij Bucket List strepen. Maar reizen blijft er zeker op staan!

IMG_2891

1. Menno:
    25 juli 2017
    Geniet van deze laatste uren in dit mooie land. Tot snel
    Liefs Fred en Menno