Tegenungang waterval en relaxen

19 juli 2017 - Ubud, Indonesië

Vandaag een prachtige dag. Heerlijk weer. De temperatuur is hier goed. Lekker warm maar niet te warm en niet vochtig. Je kunt goed in de zon liggen als je regelmatig verkoeling zoekt in het zwembad. En dat is hier geen straf. Wat een heerlijk zwembad en geweldig uitzicht! Echt magnifiek.

IMG_2656    IMG_2659

Vanmiddag eerst lekker gegeten in een Warung. Een heel gezellige Warung waarbij we uitkeken over de rijstvelden. Ze hadden een mooie kaart met veel lekkere gerechten. Ook heerlijke Smoothies op de kaart waar we 's middags nog even voor terug zijn gegaan.

IMG_2677    IMG_2684    IMG_2678

Op de scooters naar de Tegenungang waterval gereden. Mooie groene omgeving. Je kon hier zwemmen en boven dicht bij de waterval komen. Je mag hiervoor geen hoogtevrees hebben want dan ga je het niet redden. Wij hebben de klim weer gemaakt. Erg mooi en wat een geweld waarmee het water naar beneden komt. Schitterend om te zien.

IMG_2679    IMG_2680    IMG_2681    IMG_2682

IMG_2683

Op de terugweg nog even een lekkere Smoothie besteld. Want Ubud serveert heel veel gezonde producten. Het sfeertje is hier zo relaxt. Verrassend hoe ze het serveerden. In een bowl met noten en pitten. Deze gaan we thuis voortaan regelmatig maken.

IMG_2675

Wij hebben weer een geweldige dag gehad en genoten van het zwembad, het relaxen, de natuur, het eten en elkaar.

IMG_2693

1. Ma en pa:
    19 juli 2017
    Het ziet allemaal prachtig uit, wat hebben jullie veel gezien
    Groeten ma en pa
  2. Gilbert & Miranda:
    19 juli 2017
    Wat heerlijk om te zien dat jullie ook nog even de tijd nemen om te relaxen... En aan dit zwembad, geen probleem! Wat ziet het er allemaal prachtig uit en hoe leuk is het om iedere keer het verslag te lezen.
    Enjoy!!