Treinreis Bandung naar Yogjakarta

11 juli 2017 - Jogjakarta, Indonesië

Vanochtend om 8.30 uur vertrokken met de Argo Willis naar Yogjakarta. Een prachtige treinreis van 7,5 uur waarin je door het vulkanische landschap, de rijstvelden, diepe ravijnen en de vele dorpjes komt. Op deze manier krijg je een goede indruk van het leven in Indonesië. Heel, heel veel rijstvelden. De armoede zien we afnemen naarmate we verder naar het zuiden komen. De krottenwijken maken plaats voor hele kleine huisjes. Nog steeds niet te vergelijken met hoe wij in Nederland leven.

IMG_2388

IMG_2389   IMG_2396

IMG_2395   IMG_2391

Het was een lange maar prachtige treinreis!! We zullen ons nog 1 keer met de trein verplaatsen naar Surabaja.

Aangekomen in ons hotel worden we ontvangen met een welkomst drankje. Onze koffers worden weer netjes naar onze kamers gebracht. We hoeven hier niets te doen. Overal staan behulpzame mannetjes om het ons nog makkelijker te maken, te buigen voor ons en ons vriendelijk toe te lachen. De komende 4 dagen blijven we in Yogjakarta. Zaterdag gaan we naar ons volgende adres maar eerst gaan we genieten van al het moois in en rondom Yogjakarta!!!

1. Ma en pa:
    11 juli 2017
    Zo zie nog eens wat van de wereld.
    Groeten : ma en pa